0600 95020 (1,98 € / min + pvm/mpm)
(ma-la 9 -21)
su 22.07.2018 00:06

Olen tilannut sähköpostilipun. Sähköpostiini tulee tilausvahvistus, mutta lippuja ei näy?

Asiakkailla, joilla on käytössä gmail tai hotmail sähköposti voivat tarkistaa onko lippu tullut Roskaposti-kansioon. Muussa tapauksessa on sähköposti on kirjoitettu väärin. Ole tarkkana tilausta tehdessä että sähköpostiosoite on oikein. Varsinkin Gmailiin tilattuja lippuja on mennyt suoraan roskapostikansioon, joten tarkkailkaa ko. kansiota.

Miten etu-/alennuskortteja käytetään?

Ostoskori vaiheessa valitaan alasvetovalikosta hintaryhmäksi haluttu etuisuus/alennus. Sen jälkeen etukortin numero kirjoitetaan tilauksen tiedot kohdassa Etukortti.
 
 

Miten maksan kulttuuriedulla?

Tilaisuus johon voita ostaa lipun kulttuuriedulla on merkitty kuvakkeella.

Kulttuuriedulla (Smartum Saldo, ePassi) maksetaan liput siten että valitaan yksittäinen lippu ostoskoriin. Tilauksen kohdassa tilauksen maksaminen valitaan joko Smartum tai ePassi painike ja maksetaan palvelun ohjeistusta noudattamalla.

LIPPUTOIMISTO.fi
Jyväskyläntie 3
69600 KAUSTINEN
p. 0600 95020 (1,98 € / min + pvm/mpm)
(ma-la 9 -21)
myynti@lipputoimisto.fi
Käyttämällä verkkokauppaa sitoudut noudattamaan käyttöehtoja,
jotka kieltävät kaupallisen käytön.

Jatkamalla hyväksyt käyttöehdot.