0600 95020 (0,99 € / min + pvm/mpm)
su 26.03.2017 12:08

Olen tilannut sähköpostilipun. Sähköpostiini tulee tilausvahvistus, mutta lippuja ei näy?

Asiakkailla, joilla on käytössä gmail tai hotmail sähköposti voivat tarkistaa onko lippu tullut Roskaposti-kansioon. Muussa tapauksessa on sähköposti on kirjoitettu väärin. Ole tarkkana tilausta tehdessä että sähköpostiosoite on oikein. Varsinkin Gmailiin tilattuja lippuja on mennyt suoraan roskapostikansioon, joten tarkkailkaa ko. kansiota.

Miten etu-/alennuskortteja käytetään?

Ostoskori vaiheessa valitaan alasvetovalikosta hintaryhmäksi haluttu etuisuus/alennus. Sen jälkeen etukortin numero kirjoitetaan tilauksen tiedot kohdassa Etukortti.

Tilaisuus peruutetaan järjestäjän toimesta. Miten saan rahani takaisin?

Liput palautetaan sinne mistä ne ostettu. Mikäli liput on ostettu netistä otetaan yhteyttä Lipputoimiston puhelinpalveluun. Peruuntuneesta tilaisuudesta palautetaan ainoastaan lipun hinta. Mahdollisia toimitus- ja laskutuslisiä ei palauteta.

Haluan vaihtaa ostamani liput toiseen näytökseen / toiseen istumapaikkaan. Miten toimia?

Lippujen vaihto onnistuu soittamalla puhelinpalveluun 0600 95020 (0,99 € /min.) Perimme lippujen muutoksesta 10 € / tilaus.
LIPPUTOIMISTO.fi
Jyväskyläntie 3
69600 KAUSTINEN
p. 0600 95020 (0,99 € / min + pvm/mpm)
(ark. 11 -17)
myynti@lipputoimisto.fi
Käyttämällä verkkokauppaa sitoudut noudattamaan käyttöehtoja,
jotka kieltävät kaupallisen käytön.

Jatkamalla hyväksyt käyttöehdot.